Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie /
Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé...
Uloženo v:
Hlavní autor: | Hábl, Jan, 1975- |
---|---|
Médium: | E-kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Brno :
Host,
2013
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: | Teoretická knihovna
|
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
Jak učit sám sebe : s myšlenkovými mapami, kreativními technikami a online nástroji /
Autor: Černý, Michal, 1987-
Vydáno: (2016) -
Situace poezie /
Autor: Maritain, Raissa, 1883-1960
Vydáno: (2017) -
Vzdělávací systém v Africe /
Autor: Janda, Martin Maxmilián L., 1982-
Vydáno: (2015) -
Orbis sensualium pictus : výbor v jazyce latinském, českém, německém, anglickém, ruském = Auswahl in lateinischer, tschechischer, deutscher, englisher, russischer Sprache = selection in Latin, Czech, German, English, Russian language = izbrannoje na latinskom, češskom, nemeckom, anglijskom, russkom jazikach /
Autor: Komenský, Jan Amos, 1592-1670
Vydáno: (2012) -
Jazyk a skutečnost /
Autor: Flusser, Vilém, 1920-1991
Vydáno: (2005)